Słupski Ośrodek Kultury

Ośrodek Teatralny Rondo | Pracownia Ceramiczna

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Gatunek Rock
Tagi

Zakładka

Bookmark and Share

Wszystko zaczęło się w momencie, gdy Zbigniew Bałbatun uczący gry na gitarze Andrzeja Barbarowicza (bas) i Zbyszka Strojka (gitara) , podsunął im myśl założenia zespołu. BNR jako grupa potrzebowała perkusisty . Miejsce to zajął Rafał Ziemiński. Potem do kapeli dołączył Grzegorz Cisakowski –gitara ( ex Epitafium, Kontrast). Od tego momentu zaczęli grać swoje numery, a nie tylko covery kapel Nu-metalowych (co było inspiracją dla stylu BNR). Skład ulokował się w Słupskim Ośrodku Kultury. Próby odbywały się raz w tygodniu. W końcu do grupy dołączył vocal - Piotr Rymkiewicz, który jest w składzie do tej pory. Grupa dała pierwszy koncert w Kreślarni w Koszalinie.

Prawdziwą satysfakcję i sukces przyniósł im jednak koncert na Juwenaliach PAP w Słupsku. Potem przyszedł czas na egzaminy na studia. Rafał dostaje się do Koszalina a Andrzej i Zbyszek do Gdańska. Mimo tego, iż trudno było zgrać się w czasie ze wszystkimi, kapela robiła wszystko aby nikt o niej nie zapomniał. Grzesiek zorganizował casting i dał ogłoszenie w TV VECTRA na wciąż brakujący drugi vocal i nie trzeba było długo czekać, aby w szeregi zespołu wstąpił Marcin Markowski. Ostatnio BNR zmienił skład. Na miejsce Andrzeja przeszedł Bartek Bilski (bas). Zespół opuścił także Rafał Ziemiński a jego miejsce zajął nauczyciel grupy założycielskiej (Dzieja, Zbycha i Ziemniaka) - Maciek Różański. Przez pewien czas na gitarze kapelę wspomagał Jarek Stefaniak (gitara).

Ze względu na różne czynniki zewnętrzne zespół w chwili obecnej zawiesił swą działalność.

Wszystko zaczęło się w momencie, gdy Zbigniew Bałbatun uczący gry na gitarze Andrzeja Barbarowicza (bas) i Zbyszka Strojka (gitara) , podsunął im myśl założenia zespołu.  BNR jako grupa potrzebowała perkusisty . Miejsce to zajął Rafał Ziemiński. Potem do kapeli dołączył Grzegorz Cisakowski –gitara ( ex Epitafium, Kontrast). Od tego momentu zaczęli grać swoje numery, a nie tylko covery kapel Nu-metalowych (co było inspiracją dla stylu BNR). Skład ulokował się w Słupskim Ośrodku Kultury. Próby odbywały się raz w tygodniu. W końcu do grupy dołączył vocal - Piotr Rymkiewicz, który jest w składzie do tej pory. Grupa dała pierwszy koncert w Kreślarni w Koszalinie.

Prawdziwą satysfakcję i sukces przyniósł im jednak koncert na Juwenaliach PAP w Słupsku.   Potem przyszedł czas na egzaminy na studia. Rafał dostaje się do Koszalina a Andrzej i Zbyszek do Gdańska. Mimo tego, iż trudno było zgrać się w czasie ze wszystkimi, kapela robiła wszystko aby nikt o niej nie zapomniał. Grzesiek zorganizował casting i dał ogłoszenie w TV VECTRA na wciąż brakujący drugi vocal i nie trzeba było długo czekać, aby w szeregi zespołu wstąpił Marcin Markowski. Ostatnio BNR zmienił skład. Na miejsce Andrzeja przeszedł  Bartek Bilski (bas). Zespół opuścił także Rafał Ziemiński a jego miejsce zajął nauczyciel grupy założycielskiej (Dzieja, Zbycha i Ziemniaka) - Maciek Różański. Przez pewien czas na gitarze kapelę wspomagał Jarek Stefaniak (gitara).

Ze względu na różne czynniki zewnętrzne zespół w chwili obecnej zawiesił swą działalność.

Albumy (2)
Utwory (11)
# Song

O Słupskim Archiwum Muzycznym

Archiwizacja i digitalizacja materiałów muzycznych znajdujących się w słupskich placówkach kultury. Program realizowany przy pomocy finansowej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego ma na celu utworzenie archiwum komputerowego oraz zachowanie i utrwalenie materiałów muzycznych wykonawców działających na terenie miasta w minionych latach oraz ich ciągłą aktualizację o materiały nowo pozyskane.

Ogromną część unikalnych nagrań znajdujących się w zbiorach prywatnych oraz w słupskich placówkach kultury, zrealizowano na nośnikach analogowych, przez co mogą ulec uszkodzeniu lub utraceniu. Digitalizacja nagrań na nośniki cyfrowe gwarantuje ich zachowanie, rozpowszechnianie i promowanie bez ryzyka ich utraty, w jakości czasami o wiele wyższej niż oryginał. Materiały udostępnione za zgodą wykonawców podlegają cyfrowemu czyszczeniu, odszumieniu oraz wyrównaniu poziomów głośności w celu ich dostosowania do obowiązujących norm jakościowych. Dopiero tak przygotowane są sukcesywnie umieszczane w Słupskim Archiwum Muzycznym z możliwością ich odsłuchu i wyszukiwania według wielu kryteriów.

Jednocześnie zwracamy się z prośbą do wszystkich osób posiadających unikalne nagrania słupskich wykonawców "muzyki młodzieżowej" z lat 1970-2000 o umożliwienie ich wykorzystania i umieszczenia w katalogach SAM.