KONKURS FOTOGRAFICZNY
Rozstrzygnięcie Konkursu Fotograficznego
"Co mi się podoba i czego chciałbym więcej ... NA ZATORZU"
30 maja 2017 r. (wtorek) o godz. 14 w MCK-u odbyło się podsumowanie Konkursu Fotograficznego "Co mi się podoba i czego chciałbym więcej ...NA ZATORZU".
Oto wyniki jury:
I miejsce - Łukasz Tomczak "Dzieciństwo"
II miejsce - Karolina Macias "Wieża"
III miejsce - Paulina Mosakowska "Kreatywność"
Wyróżnienia:
Natalia Lewandowska - "Porządek w chaosie"
Daria Jankiewicz - "Czy to bank?"
Jan Godek "Trójca"
Maciej Gwiżdż "Ring"
Dominik Strzelbicki "Miasto"
Michalina Michułka "Witkacy"
Zapraszamy do galerii zdjęć na stronie facebook lub w zakładce DOM KULTURY + INICJATYWY LOKALNE 2017
Laureatom serdecznie gratulujemy!!!
Konkurs został zrealizowany w ramach zadania "Diagnoza potencjału Młodzieżowego Centrum Kultury w Słupsku" w programie "DOM KULTURY + INICJATYWY LOKALNE 2017".
Konkurs został sfinansowany ze środków Narodowego Centrum Kultury oraz Młodzieżowego Centrum Kultury w Słupsku.
REGULAMIN
KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
?Co mi się podoba i czego chciałbym więcej ...? NA ZATORZU
1. Organizatorem konkursu fotograficznego ?Co mi się podoba i czego chciałbym więcej ...? NA ZATORZU zwanego dalej ?Konkursem? jest Młodzieżowe Centrum Kultury w Słupsku, zwane dalej ?Organizatorem?.
2. Celem Konkursu jest zarejestrowanie różnorodnych przejawów życia mieszkańców dzielnicy Zatorze oraz miejsc, w których się ono toczy. Przedmiotem fotografii może być zarówno człowiek, jak i fragment lokalnego krajobrazu. W Konkursie chodzi jednak o to, by na każdym zdjęciu można było rozpoznać elementy Zatorza. Chcemy bowiem stworzyć fotograficzną mapę miejsc przyjaznych, interesujących i inspirujących, których często nie zauważamy.
3.Konkurs adresowany jest do wszystkich zainteresowanych, niekoniecznie muszą być to mieszkańcy Zatorza, jednak na zdjęciach powinny być kadry z tej dzielnicy.
4. Zgłoszenie fotografii do Konkursu odbywa się poprzez przesłanie pliku w formie elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zdjęcie musi być w formacie JPG, a wielkość pliku nie może przekroczyć 500 KB (w razie potrzeby uczestnik zostanie powiadomiony o konieczności nadesłania na adres organizatora zdjęcia w lepszej rozdzielczości).
5. Uczestnik może zgłosić do Konkursu maksymalnie 3 prace pojedyncze.
6. W e-mailu przesłanym na adres Organizatora powinny znajdować się następujące informacje: dane personalne uczestnika (imię, nazwisko, adres)/ numer telefonu/ adres e-mail/ tytuł fotografii/ plik JPG podpisany nazwiskiem z kolejnym numerem fotografii, a nie numerem nadanym przez aparat fotograficzny.
7. Prace będą przyjmowane do dnia 13 maja 2017 r.
8. Obróbka zdjęć przysłanych na Konkurs może polegać jedynie na działaniach odpowiadających zabiegom stosowanym w ciemni fotograficznej, polegających na zmianach ? rozjaśnianiu, kontrastowaniu, redukcji koloru. Wszelkie inne zmiany, a zwłaszcza fotomontaż są niedopuszczalne. Zdjęcie niespełniające wymagań konkursowych zostanie zdyskwalifikowane.
9.Zdjęcia mogą przesyłać tylko ich autorzy.
10. Zgłoszenie fotografii do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
Zamieszczenie fotografii w ?Galerii w Oknie?, nieodpłatnej i bezterminowej licencji na umieszczenie zdjęć wykonanych przez Uczestnika Konkursu na stronie www. emcek.pl Organizatora oraz stronie MCK na facebooku. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnej, jednorazowej reprodukcji nagrodzonych i wyróżnionych oraz ich prezentacji w innych publikacjach związanych z Konkursem.
Przekazanie prac konkursowych oznacza jednocześnie, że nie będą one zagrażały ani naruszały praw osób trzecich, w szczególności nie będą naruszały ich majątku i osobistych praw autorskich oraz że osoba przekazująca prace konkursowe ma zgody osób, których wizerunki utrwalono na fotografiach i uprawnienia do wyrażania zgody na wykorzystanie tych wizerunków. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej osoba przekazująca prace zrekompensuje Organizatorowi, jako wyłącznie odpowiedzialna, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu roszczeń odszkodowawczych, zwalniając Organizatora od wszelkich zobowiązań, jakie powstaną z tego tytułu.
11. Wszelkie zdjęcia nadesłane do Konkursu podlegają ocenie Jury powołanego przez Organizatora. Jury dokonuje oceny po zakończeniu okresu trwania Konkursu, biorąc pod uwagę wartość artystyczną, jakość i oryginalność nadesłanych fotografii. Spośród nadesłanych prac Jury wybierze trzy prace, które zajmą pierwsze, drugie i trzecie miejsce. Jury wybierze również prace wyróżnione ? o ilości tych prac Jury zdecyduje podczas obrad. Decyzje Jury są ostateczne i wiążące dla wszystkich uczestników Konkursu. O decyzji Jury nagrodzone i wyróżnione osoby zostaną powiadomione telefonicznie i drogą elektroniczną. Decyzje Jury zostaną ogłoszone na stronach: www.emcek.pl/ facebook MCK. Uroczysta prezentacja wyróżnionych prac oraz zwycięzców Konkursu nastąpi podczas otwarcia wystawy, która odbędzie się w Młodzieżowym Centrum Kultury w Słupsku w dn. 23 maja 2017 r.
12. Zwycięzcy Konkursu otrzymają następujące nagrody:
- za zajęcie I miejsca ? 300 zł
- za zajęcie II miejsca ? 250 zł
- za zajęcie III miejsca ? 200 zł
- wyróżnienia ? 100 zł
Jury ma prawo do innego podziału puli nagród.
13. Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie internetowej www.emcek.pl oraz na stronie MCK na facebooku. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego. Konkurs nie jest ?grą losową? w rozumieniu ustawy z 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz.U. nr 68, poz. 341, z późn. zm.). Zgłoszenie do Konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem przez uczestnika Konkursu warunków niniejszego regulaminu.