Konkurs na wykonanie palmy wielkanocnej
REGULAMIN KONKURSU NA WYKONANIE PALMY WIELKANOCNEJ
1. Jury rozpatrywać będzie konkursowe palmy w pięciu kategoriach wiekowych:
- I-IV klasy szkoły podstawowej,
- V-VI klasy szkoły podstawowej,
- gimnazja,
- szkoły ponadgimnazjalne,
- dorośli.
2. Termin dostarczania (przesyłania) palm do Młodzieżowego Centrum Kultury w Słupsku al. 3 Maja 22 upływa w dniu 27.03.2015 r.
3. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 2 kwietnia 2015 r.
4. Palmy powinny być czytelnie podpisane i zawierać: imię i nazwisko autora, klasę, dokładny adres zamieszkania twórcy, nazwę i adres szkoły.
5. Do zbiorowych przesyłek powinny zostać załączone listy wykonawców z powyżej podanymi informacjami.
6. Palmy powinny zostać zabezpieczone przed zniszczeniem.
7. Palmy przesłane na konkurs przechodzą na własność organizatora.
Zapraszamy!