Konkurs na wykonanie palmy wielkanocnej

REGULAMIN KONKURSU NA WYKONANIE PALMY WIELKANOCNEJ

1. Jury rozpatrywać będzie konkursowe palmy w pięciu kategoriach wiekowych:

- I-IV klasy szkoły podstawowej,

- V-VI klasy szkoły podstawowej,

- gimnazja,

- szkoły ponadgimnazjalne,

- dorośli.

2. Termin dostarczania (przesyłania) palm do Młodzieżowego Centrum Kultury w Słupsku al. 3 Maja 22 upływa w dniu 27.03.2015 r.

3. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 2 kwietnia 2015 r.

4. Palmy powinny być czytelnie podpisane i zawierać: imię i nazwisko autora, klasę, dokładny adres zamieszkania twórcy, nazwę i adres szkoły.

5. Do zbiorowych przesyłek powinny zostać załączone listy wykonawców z powyżej podanymi informacjami.

6. Palmy powinny zostać zabezpieczone przed zniszczeniem.

7. Palmy przesłane na konkurs przechodzą na własność organizatora.

Zapraszamy!

Powrót